Zpět

Slevové šílenství Black Friday začíná, ceny výrazně padají i u ojetých vozů

Praha, 21. listopadu 2018 – Až čtyři tisíce aut zlevňuje do neděle 25. listopadu největší tuzemský prodejce ojetých aut AAA AUTO v rámci celosvětově oblíbené slevové akce Black Friday, neboli Černý pátek. Průměrná výše slevy je 46 000 Kč. V průběhu loňského Černého pátku AAA AUTO prodalo více než 600 automobilů.

Praha, 21. listopadu 2018 – Až čtyři tisíce aut zlevňuje do neděle 25. listopadu největší tuzemský prodejce ojetých aut AAA AUTO v rámci celosvětově oblíbené slevové akce Black Friday, neboli Černý pátek. Průměrná výše slevy je 46 000 Kč. V průběhu loňského Černého pátku AAA AUTO prodalo více než 600 automobilů.

Black Friday, neboli Černý pátek, je každoroční podzimní výprodejová akce, která se ze severoamerického kontinentu postupně rozšířila do všech koutů světa. Název Černý pátek pravděpodobně vznikl v důsledku dopravních problémů, každoročně vznikajících u velkých obchodních center, která slevové šílenství zařadila do svého marketingového plánu. Nejde jen o jediný den slev, velcí obchodníci, včetně AAA AUTO své zboží zlevňují minimálně po dobu jednoho či dvou týdnů. "Je určitá skupina zákazníků, která nenechává nákup vánočních dárků na poslední chvíli. Černý pátek je tak skvělou příležitostí, jak pořídit cokoliv za zvýhodněnou cenu. I naše společnost v tomto období registruje zvýšený zájem o koupi novějšího vozu. Ze zkušeností v předchozích letech víme, že přivede mnoho zákazníků, kteří třeba pořízení aut delší dobu odkládali a rádi by nákup vyřešili do Vánoc," říká generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.

Prodeje v AAA AUTO v současné době rostou oproti loňskému roku o více než desetinu a již o uplynulém víkendu společnost překonala prodejní výsledek 75 400 celého roku 2017. V průměru se na 46 pobočkách skupiny ve čtyřech zemích měsíčně prodá přes 7000 vozů. K letošním rekordním prodejním výsledkům společnosti významně přispívá zavádění řady nových produktů a služeb v rámci inovací. „Věříme, že k našemu cíli prodat letos rekordních 84 000 vozů, pomůže i slevová akce Black Friday, která naše průměrné denní prodeje vždy významně zvýší,“ vysvětlila Topolová.

Příklady zlevněných vozů:

Škoda Octavia III z roku 2016, Black Friday sleva 84 000 Kč (původní cena 300 000 Kč, během Black Friday 216 000 Kč)

Audi A4 z roku 2014, Black Friday sleva 90 000 Kč (původní cena 520 000 Kč, během Black Friday 430 000 Kč) (původně 520, teď 430)

Škoda Superb 2014, Black Friday sleva 70 000 Kč (původní cena 490 000 Kč, během Black Friday 420 000 Kč)

Ford S-Max 2007, Black Friday sleva 40 000 Kč (původní cena 260 000 Kč, během Black Friday 220 000 Kč)

Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.