Tomáš Touha podpoří značku AAA AUTO jako ambasador projektů na sociálních sítích
Praha 7. března 2018 – Tomáš Kánský alias Tomáš Touha se podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stal jednou z tváří značky AAA AUTO, kterou podpoří převážně na sociálních sítích v interaktivní kampani s využitím všech dostupných moderních způsobů komunikace. Společnost AURES Holdings tak pokračuje ve své komunikační strategii, kdy sází na známé české tváře.
Youtuber Tomáš Touha se připojí k dalším osobnostem, které podporují značku AAA AUTO, jako jsou například Veronika Žilková, Václav Vydra, fotbalová legenda Antonín Panenka nebo dakarský závodník Lukáš Kvapil
Praha 7. března 2018 – Tomáš Kánský alias Tomáš Touha se podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stal jednou z tváří značky AAA AUTO, kterou podpoří převážně na sociálních sítích v interaktivní kampani s využitím všech dostupných moderních způsobů komunikace. Společnost AURES Holdings tak pokračuje ve své komunikační strategii, kdy sází na známé české tváře.
„Partnerství s českou nejvyšší fotbalovou soutěží je pro nás již několik let zásadním komunikačním nástrojem a důležitým obchodním článkem. Tomu uzpůsobujeme i naše marketingové aktivity nejen na sociálních sítích, kdy spolupráce s Tomášem Touhou celou tuto linku doplní. Můžete se těšit na zábavná videa, vlogy a spoustu zábavy,“ řekl Stanislav Gálik, ředitel pro inovace ve skupině AURES Holdings, kam značka AAA AUTO patří.
"Jsem člověk, který žije na 100%. Youtuber, který denně produkuje a vydává videa na Youtube. Influencer, který sdílí fotky na sociálních sítích, a díky svým projektům #fotbaljinak a #runjinak bývá často na cestách. #fotbaljinak je projekt, prostřednictvím něhož komunikuji fotbal a sdílím tak své zážitky z první fotbalové Fortuna Ligy mezi svoje fanoušky. Projekt #runjinak je mladá běžecká komunita, ale také běžecké tréninky a závody po celé ČR pro stovky lidí,“ uvedl Tomáš Touha, který dnešním dnem usedl za volant Škody Kodiaq 2.0 TDI 110 kW. „Jednoduše, jsem každý den ve velkém tempu na cestách, navíc se svou rodinou a k tomu mi nestačí pouze auto, já potřebuji cestovat, testovat, zkoušet a tvořit, potřebuji silného partnera, a tím AAA AUTO je. Díky za Škodu Kodiaq, díky které se můžu potkávat se svými fanoušky po celé České republice a na Slovensku. Můj hashtag na kapotě nepřehlédnete,“ doplnil Touha, který má jen na Youtube 70 000 odběratelů a drží rekord nejvíce vlogů v řadě za sebou v ČR.
|