Zpět

AAA AUTO otevřelo nové call centrum v polských Katovicích, podpoří tamní expanzi

Praha 22. března 2018 – Společnost Aures Holdings, provozovatel sítě autocenter AAA AUTO, v rámci svého plánu zahraniční expanze pro rok 2019 otevřela své již čtvrté call centrum. Operátoři oddělení péče o zákazníky mají sídlo 15 minut pěší chůzí od hlavního náměstí v centrální části polských Katovic. Nové call centrum převezme část úkolů call centra v Ostravě, které mělo dosud polskou klientelu na starosti.

Již čtvrté call centrum je další fází decentralizace služeb kontaktního zákaznického centra

Praha 22. března 2018 – Společnost Aures Holdings, provozovatel sítě autocenter AAA AUTO, v rámci svého plánu zahraniční expanze pro rok 2019 otevřela své již čtvrté call centrum. Operátoři oddělení péče o zákazníky mají sídlo 15 minut pěší chůzí od hlavního náměstí v centrální části polských Katovic. Nové call centrum převezme část úkolů call centra v Ostravě, které mělo dosud polskou klientelu na starosti.

„Vstupní investice se vyšplhaly na téměř 500 000 zlotých. V první fázi zde našlo práci 19 operátorů. Katovice nebyly vybrány pro call centrum náhodou. V celé aglomeraci pracují stovky pracovníků na call centrech věhlasných národních i nadnárodních korporací a místní pracovní trh nabízí velmi kvalifikovanou pracovní sílu, což se nám potvrdilo při průzkumu trhu i následných náborech. Call centrum je umístěno v klidné lokalitě, kde pracovníci ve volných chvílích využijí velký park či služby v okolí,“ uvedla Karolína Topolová.

Ještě letos se katovické call centrum rozšíří o dalších 20 telefonistů a specializovaných pracovníků. „Spolu s naší pobočkovou expanzí v Polsku poroste nejen v letošním, ale také v příštím roce i tamní call centrum. Předpokládáme, že do dvou let bude počet pracovníků na úrovni České republiky, kde máme okolo dvou set operátorů,“ dodává Karolína Topolová.

V letošním roce přijme kontaktní centrum miliontý příchozí hovor od polských zákazníků, k čemuž rovněž přispěje katovické call centrum, které podle odhadů v letošním roce odbaví více než 150 000 hovorů. „To znamená, že katovická filiálka doručí polským pobočkám více než 50 000 zájemců o koupi či prodej vozu,“ vysvětlila Karolína Topolová.

Dvojnásobný objem pak dodá centrální polské call centrum v Ostravě, které se po otevření katovického bude více specializovat na firemní klientelu, zákaznickou péči a neméně pak zastanou zdejší pracovníci seniorské pozice pro obsluhu polských klientů. „Částečnou relokací polských pracovníků z Ostravy do Katovic také získáme větší prostor pro rozšíření českého call centra, které v Ostravě vzniklo v roce 2015 spolu s call centrem polským,“ dodala Karolína Topolová.

Po technické stránce je call centrum zajištěno nejmodernější technologií. Bezplatné linky jsou směrovány na nejbližšího volného telefonistu, podle jeho specializace – ať už jde o prodej, výkup, zákaznickou péči, bez ohledu na to, kde daný telefonista sedí. Zajímavostí je firemní vnitřní telefonní systém, který klientovi zobrazuje vždy telefonní číslo daného státu. Pakliže by například telefonoval maďarský specialista z Katovic do Budapešti, přesměruje se hovor přes maďarskou ústřednu, aby zákazník neměl obavy, že mu volá někdo s předvolbou z jiné země. Celkem call centrum disponuje 12 různými pozicemi, kdy třetina z nich není rutinně svázaná s příchozími hovory.

Kromě Prahy, Ostravy a Katovic funguje v rámci skupiny AURES Holdings call centrum ještě v maďarské Budapešti.

Zlatá karta_logo AAA Skupina AAA AUTO působí na trhu již 27 let. Provozuje síť 46 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila již přes 2,2 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně na 83 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Pro roky 2017 a 2018 byla držitelem prestižního ocenění Superbrands a umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – Fortuna ligy.

 

 

 

Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.