Zpět

AURES Holdings zvýšil tržby na 17,2 miliardy, v CZECH TOP 100 je v první padesátce

Praha 13. června 2019 – Skupina AURES Holdings, provozovatel mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO, se letos v žebříčku největších firem CZECH TOP 100 s loňskými tržbami 17,2 miliardy Kč umístila na 48. pozici. Již čtvrtým rokem v řadě se tak drží v první padesátce největších tuzemských společností.

Praha 13. června 2019 – Skupina AURES Holdings, provozovatel mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO, se letos v žebříčku největších firem CZECH TOP 100 s loňskými tržbami 17,2 miliardy Kč umístila na 48. pozici. Již čtvrtým rokem v řadě se tak drží v první padesátce největších tuzemských společností.

Slavnostního zveřejnění žebříčku ve Španělském sále Pražského hradu se zúčastnila generální ředitelka společnosti AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO, Karolína Topolová.

Důvody ke stabilní účasti v žebříčku Czech TOP 100 vidí AURES Holdings zejména ve zvyšování objemu zobchodovaných vozů, který byl v loňském roce rekordní v celé historii společnosti, i díky diverzifikaci podnikatelských aktivit. „Největší podíl na tržbách, které jsou rozhodující pro umístění v žebříčku Czech TOP 100, měl i loni samozřejmě prodej ojetých a zánovních vozů. Ten byl rekordní, prodali jsme 83 000 aut, což byl rekord za celou šestadvacetiletou historii působení firmy. Pozitivně se ovšem začíná do našeho obratu promítat i zavádění inovací, které má právě od loňska na starosti nově založená inovační laboratoř AuresLab. Ta přišla s úspěšným projektem autopůjčovny, carsharingu pro firmy nebo zřízením samostatné sekce elektromobilů a vozů na alternativní pohony,“ uvedla generální ředitelka AURES Holdings, provozovatele sítě autocenter AAA AUTO, Karolína Topolová.

Společnost AURES Holdings byla také jedním z partnerů této každoroční prestižní akce.

Zlatá karta_logo AAA Skupina AURES Holdings působí na trhu již 27 let. Provozuje síť 49 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila již přes 2,2 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně na 83 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Pro roky 2017 a 2018 byla držitelem prestižního ocenění Superbrands a umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – Fortuna ligy.

 

   

Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.