AAA AUTO a Mototechna zahajují 4 sezónu spolupráce s nejvyšší fotbalovou soutěží
Praha, 11. července 2019 – Skupina AURES Holdings, kam patří značky AAA AUTO a Mototechna, v září zahájí čtvrtý rok partnerství s nejvyšší fotbalovou soutěží a i díky této spolupráci prodala v loňském roce 83 000 aut, z nichž největší část tvořily vozy prodané právě v České republice. Klubům a funkcionářům za dva a půl roku spolupráce postupně půjčila přes 700 aut v celkové hodnotě přes 450 miliónu korun, v rámci poločasové tipovací soutěže o výsledném skóre zápasu zapůjčila výhercům na 70 automobilů a ve Facebookových soutěžích rozdala více než 1 800 vstupenek na zápasy.
Praha, 11. července 2019 – Skupina AURES Holdings, kam patří značky AAA AUTO a Mototechna, v září zahájí čtvrtý rok partnerství s nejvyšší fotbalovou soutěží a i díky této spolupráci prodala v loňském roce 83 000 aut, z nichž největší část tvořily vozy prodané právě v České republice. „V rámci spolupráce využíváme všechny komunikační kanály, máme nejlepší garantované pozice brandingu na stadionech, na vybraných zápasech máme naše fanzóny, naše spolupráce je viditelná i na více než 105 vozech, které lize dlouhodobě půjčujeme a spolupracujeme také s dětskými domovy, které bereme na domovská utkání klubů,“ uvedl provozní ředitel sítě autocenter AAA AUTO Petr Vaněček.
Společnost AURES Holdings klubům a funkcionářům za dva a půl roku spolupráce postupně půjčila přes 700 aut v celkové hodnotě přes 450 miliónu korun, v rámci poločasové tipovací soutěže o výsledném skóre zápasu zapůjčila výhercům na 70 automobilů a ve Facebookových soutěžích rozdala více než 1 800 vstupenek na zápasy. „V další sezóně chceme propojit spolupráci i s dalšími velkými fotbalovými partnery. Můžete se těšit na velkou spolupráci například s Fortunou, kde budeme společně pořádat autogramiády, fotbalovou střelnici nebo další soutěže o vůz na víkend,“ dodal Vaněček.