Zpět

AAA AUTO chce do konce roku 2020 téměř zdvojnásobit počet poboček v Polsku

Varšava, 10. října – Mezinárodní síť autocenter AAA AUTO chce do konce příštího roku téměř zdvojnásobit svou přítomnost v Polsku a dosáhnout ročního prodeje 25 000 vozů oproti plánovaným zhruba 15 000 v letošním roce. Polsko tak překoná v prodejích síť AAA AUTO na Slovensku a v počtu poboček se téměř vyrovná České republice, kde společnost před 27 lety vznikla.

Varšava, 10. října – Mezinárodní síť autocenter AAA AUTO chce do konce příštího roku téměř zdvojnásobit svou přítomnost v Polsku a dosáhnout ročního prodeje 25 000 vozů oproti plánovaným zhruba 15 000 v letošním roce. Polsko tak překoná v prodejích síť AAA AUTO na Slovensku a v počtu poboček se téměř vyrovná České republice, kde společnost před 27 lety vznikla.

„Denně již v Polsku prodáváme 46 vozů. V letošním roce jsme za první tři čtvrtletí v Polsku prodali již 11 000 aut, což je oproti stejnému období loňského roku růst o 64 %. Na konci roku bychom se rádi dostali až na více než 15 000 vozů. To ukazuje vysoké tempo naší tuzemské expanze. Letos jsme zde již otevřeli dvě výkupní a dvě fullservisové pobočky, naposledy minulý týden velké autocentrum v Lodži, kde jsme vytvořili 50 pracovních míst. Do konce roku chystáme ještě dvě výkupní místa, různé pobočky také postupně rozšiřujeme – letos to byly Katowice a Wroclaw. V příštím roce bude následovat otevření řady dalších zastoupení, rádi bychom se celkem dostali až ke dvaceti pobočkám a 25 000 prodaných aut,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva společnosti AURES Holdings, která síť AAA AUTO v Polsku provozuje. Růstu prodejů by mohl pomoct i pokles odbytu nových vozů, který je dle zkušeností AAA AUTO často následován větším zájmem o ojeté vozy. „Naše zkušenosti říkají, že to za určitých podmínek může být růst až o deset procent,“ dodává Topolová.

 

Nejprodávanější vozy v síti AAA AUTO v období leden-září 2019

 

Polsko

Slovensko

ČR

Maďarsko

1.

Opel Astra

Škoda Octavia

Škoda Octavia

Opel Astra

2.

Ford Focus

Škoda Fabia

Škoda Fabia

Ford Focus

3.

VW Golf

VW Passat

VW Passat

Suzuki Swift

4.

Škoda Octavia

VW Golf

Superb

Opel Corsa

5.

Škoda Fabia

Škoda Superb

Hyundai i30

Škoda Octavia

6.

Renault Clio

Kia Sportage

Škoda Rapid

VW Golf

7.

Renault Megane

Opel Astra

VW Golf

Toyota Ignis

8.

Opel Corsa

Kia Ceed

Ford Focus

Suzuki SX4

9.

VW Passat

Ford Focus

Ford Mondeo

Renault Megane

10.

Ford Mondeo

Hyundai i30

Škoda Yeti

VW Passat

Další zvýšení počtu prodaných aut v příštím roce bude opět provázet masivní expanze do další polských regionů. „Do konce tohoto roku otevřeme výkup ve městě Tychy a na severu Poznaně, kde už máme i prodejní autocentrum. V prvním čtvrtletí 2020 bychom měli otevřít ve městech Bydgoszcz, Kielce a Tarnow. Do konce příštího roku bychom rádi otevřeli druhou fullservisovou pobočku ve Varšavě a první v Gdaňsku. Výhledově bychom chtěli otevřít i pobočky v městech Rzesow, Lublin či Rybnik. Rovněž bychom v příštím roce rádi začali vykupovat na severu Wroclawi, a ve městech Gdynia a Toruń,“ uvedl ředitel sítě AAA AUTO pro Polsko František Švec.

Společnost k podpoře svého byznysu v Polsku také založila v Lodži-Rzgówě specializované logistické centrum, které vykupuje vozy a distribuuje je na další pobočky v síti. „Každý vůz může mít v různých částech země různou likviditu a podle toho je na pobočky distribuujeme. V průměru se na prodejních pobočkách prodá 41 % aut, které pocházejí odjinud. V letošním roce převážíme na jiné pobočky 1800 automobilů měsíčně, některé z nich i vícekrát. To je model, kterým se zcela lišíme od konkurenčních prodejců – tam většinou prodávají na pobočkách vozy, které ve stejném místě i vykoupí,“ uvedl provozní ředitel AURES Holdings Petr Vaněček.

V současné době má AAA AUTO v Polsku 12 poboček, z toho 6 výkupních a 6 prodejních. V Polsku zaměstnává 462 lidí a v souvislosti s chystanou geografickou expanzí v blízké budoucnosti nabídne práci dalším nejméně osmdesáti. V loňském roce prodala síť AAA AUTO v Polsku, České republice, na Slovensku a v Maďarsku celkem 83 000 automobilů a historicky dosáhla počtu 2,3 milionu zákazníků, kteří u ní prodali nebo zakoupili automobil. Celkově v AAA AUTO pracuje na 56 pobočkách 2900 lidí.

Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.