Zpět

AAA AUTO se začátkem sezony slavnostně otevřelo nové autocentrum v Ústí nad Labem

Ústí nad Labem, 6. dubna 2023 – Síť autocenter AAA AUTO dnes v Ústí nad Labem otevřela nové autocentrum s celkovou plochou 7100 m2, které se po 20 letech přestěhovalo z již nevyhovující lokality. AURES Holdings tak pokračuje v plánu expanze, který se v České republice týká zejména zvyšování kapacity poboček ve městech, kde již síť AAA AUTO historicky působí. Celkem má skupina AURES Holdings, provozovatel sítě AAA AUTO a Mototechna, v České republice 22 poboček a ve všech pěti zemích, kde působí, již přes šedesát. Napříč jednotlivými zeměmi nabízí celkem na 12 000 automobilů. Slavnostního otevření, které moderoval herec Richard Genzer, se zúčastnil i starosta městské části Ústí nad Labem-město Tomáš Kirbs.

Pobočka s plochou 7100 m2 nabídne až 300 automobilů a až 30 pracovních míst

Ústí nad Labem, 6. dubna 2023 – Síť autocenter AAA AUTO dnes v Ústí nad Labem otevřela nové autocentrum s celkovou plochou 7100 m2, které se po 20 letech přestěhovalo z již nevyhovující lokality. AURES Holdings tak pokračuje v plánu expanze, který se v České republice týká zejména zvyšování kapacity poboček ve městech, kde již síť AAA AUTO historicky působí. Celkem má skupina AURES Holdings, provozovatel sítě AAA AUTO a Mototechna, v České republice 22 poboček a ve všech pěti zemích, kde působí, již přes šedesát. Napříč jednotlivými zeměmi nabízí celkem na 12 000 automobilů. Slavnostního otevření, které moderoval herec Richard Genzer, se zúčastnil i starosta městské části Ústí nad Labem-město Tomáš Kirbs.

Nové autocentrum s plným servisem prodeje, výkupu a finančních služeb otevřelo AAA AUTO v Havířské ulici u obchodního centra Tamda v Ústí nad Labem. Čistě na prodejní ploše téměř 6000 m2 postupně nabídne až 300 vozů, tedy dvojnásobek toho, co na původní pobočce. Pro obsluhu zákazníků slouží přes 160 čtverečních metrů moderních kanceláří. Na svém původním místě byla pobočka téměř 20 let a přestávala již vyhovovat neustále se zvyšující poptávce.

„Autocentrum se nyní po letech nachází v moderních prostorách jak pro klienty, tak pro pracovníky pobočky. Zvětšil se také prostor pro nabízené vozy, který dnes pojme 300 aut, tedy dvojnásobek původní kapacity. Již dnes máme k dispozici 270 aut. I na této pobočce jsme připraveni nabídnout klientům možnost nákupu vozu na úvěr a pojištění, které jim zprostředkují proškolení specialisté,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě AAA AUTO.

Autocentrum AAA AUTO Ústí nad Labem je určeno pro oblast celého Ústeckého kraje, ve které žije 800 tisíc obyvatel. „Cílíme zejména na samotné Ústí s téměř 90 tisíci obyvateli, na města Děčín, Lovosice, Litoměřice či Bílinu, ale i na celý zbytek kraje. Postupně se chceme dostat na 220 prodaných aut měsíčně, péči o zákazníky a chod pobočky zajistí až 30 pracovníků,“ sdělila Karolína Topolová. Pobočka se nachází v Havířské ulici 352/17 v rámci nákupního centra Tamda.

Pobočka v Ústí nad Labem je postavena v novém konceptu kanceláří, které nabízí zákazníkovi vyšší komfort a příjemnější prostředí. Je také vybavena sekcí pro elektromobilitu s nabíjecí infrastrukturou. Pro mytí vozidel disponuje pobočka technologií Rebeka 01, která umožňuje recirkulační využití použité vody. Díky tomu dokáže až 80 % z použitých 180 litrů vody na umytí jednoho vozu využít znovu.

V Ústeckém kraji si stejně jako ve zbytku republiky pořizuje téměř třetina zákazníků vozy značky Škoda. Nejčastěji pak jde o modely Fabia (8,4 %), Octavia (7,2 %) a Superb (4,2 %). 51 % zákazníků volí benzínové vozy, ostatní až na jednotky výjimek pak dieselové. „Alternativním palivům zatím v tomto kraji zákazníci tolik nevěří, přesto jsme od začátku roku zaznamenali zvýšený zájem a lze očekávat, že se v průběhu roku poptávka významně zvýší. Zatím ale jde stále jen o jednotky kusů,“ upozornila Topolová. Hitem letošního roku jsou SUV, které si doposud koupilo 27 % našich zákazníků v Ústeckém kraji. 26 % si pak pořídilo kombi a 23 % hatchbacky. Ústecký kraj patří mezi tahouny zájmu o automatickou převodovku. Jen letos tento typ vozu volilo přes 28 % zákazníků. Pětina zákazníků kupuje auta s náhonem na všechna čtyři kola. Nejoblíbenějšími barvami jsou stříbrošedá (25 %) a bílá (20 %).

Nejprodávanější automobily v AAA AUTO v Ústeckém kraji

1.

Škoda Fabia

8,4%

2.

Škoda Octavia

7,2%

3.

Škoda Superb

4,2%

4.

VW Passat

2,7%

5.

Hyundai i30

2,3%

6.

Kia Sportage

2,3%

7.

Hyundai ix35

2,3%

8.

Opel Astra

1,9%

9.

Hyundai Tucson

1,9%

10.

VW Tiguan

1,9%

 

 

Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.