

Reklamace
Níže naleznete návod, jak postupovat při reklamaci zakoupeného vozidla.
Připravte si fakturu a předávací protokol, které jste obdrželi při koupi automobilu.
Můžete nám zavolat nebo vyplnit kontaktní formulář online, či se případně osobně dostavit na pobočku.
K vyřízení reklamace je nutné fyzicky přistavit vozidlo k prohlídce a sepsat reklamační protokol.
Jak postupovat
Doporučujeme předem kontaktovat naše pracovníky telefonicky nebo e-mailem a domluvit si konkrétní termín řešení reklamace.
Pokud bude nutné osobní jednání, vezměte si s sebou prodejní složku vozu, zejména fakturu, kupní smlouvu a předávací protokol.
Vždy se vám bude věnovat odborník pověřený řešením reklamace, který vás provede celým procesem.
Reklamace jsou řešeny v souladu se zákony ČR a Reklamačním řádem společnosti. Pokud nebudete spokojeni s výsledkem, můžete nám zaslat své připomínky.
Co budete s sebou potřebovat?
Níže naleznete, co je potřeba pro reklamování vozu v Mototechně.
- Prodejní faktura
- Protokol o zkušební jízdě a předání vozidla
- Smlouva s Carlife - pokud ji uplatňujete
- Případnou zprávu servisu, kde je specifikována vada na vozidle
- Fyzicky přistavit vozidlo
- Technický průkaz
- Protokol o evidenční kontrole
