Hero headerHero header

Reklamace

Níže naleznete návod, jak postupovat při reklamaci zakoupeného vozidla.

Připravte si dokumenty

Připravte si fakturu a předávací protokol, které jste obdrželi při koupi automobilu.

Kontaktujte oddělení reklamací

Můžete nám zavolat nebo vyplnit kontaktní formulář online, či se případně osobně dostavit na pobočku.

284 022 022
Přijeďte na pobočku

K vyřízení reklamace je nutné fyzicky přistavit vozidlo k prohlídce a sepsat reklamační protokol.

Jak postupovat

Kontaktujte nás předem

Doporučujeme předem kontaktovat naše pracovníky telefonicky nebo e-mailem a domluvit si konkrétní termín řešení reklamace.

Dostavte se s potřebnými dokumenty

Pokud bude nutné osobní jednání, vezměte si s sebou prodejní složku vozu, zejména fakturu, kupní smlouvu a předávací protokol.

Jednání s pověřeným pracovníkem

Vždy se vám bude věnovat odborník pověřený řešením reklamace, který vás provede celým procesem.

Řešení reklamace podle pravidel

Reklamace jsou řešeny v souladu se zákony ČR a Reklamačním řádem společnosti. Pokud nebudete spokojeni s výsledkem, můžete nám zaslat své připomínky.

Co budete s sebou potřebovat?

Níže naleznete, co je potřeba pro reklamování vozu v Mototechně.

  • Prodejní faktura
  • Protokol o zkušební jízdě a předání vozidla
  • Smlouva s Carlife - pokud ji uplatňujete
  • Případnou zprávu servisu, kde je specifikována vada na vozidle
  • Fyzicky přistavit vozidlo
V případě administrativních vad v TP dále
  • Technický průkaz
  • Protokol o evidenční kontrole

Reklamovat vozidlo může pouze ta osoba, která automobil zakoupila. Popřípadě majitelem zplnomocněná osoba, která se prokáže úředně ověřenou plnou mocí.

Reklamační řád
Co budete s sebou potřebovat?