Jízdní projev a komfort
Jízda na 20 palcových kolech překvapila komfortem – i bez přepnutí do komfortního režimu tlumiče dobře filtrují nerovnosti a velmi dobré je rovněž odhlučnění kabiny. V komfortním režimu adaptivního podvozku se jízda ještě více zklidní a cestování je opravdu pohodlné.
Budete-li se chtít svézt rychlejším tempem v zatáčkách, tak je ideální sportovní mód, ale nejvíce se osvědčil režim Individual, kde si dle svých preferencí můžete přizpůsobit tuhost řízení, reakci plynu i tvrdost tlumičů. Je rovněž možné vypnout umělý zvuk motoru, který se line z reproduktorů Canton.
Kodiaq RS je v zatáčkách překvapivě stabilní, chování je čitelné a náklony karoserie nejsou v tvrdším nastavení překážkou. Řízení je přesné a velikou pochvalu si zaslouží motor, který jde krásně do otáček a dodává tomuto „medvědovi na steroidech“ velice hezkou dynamiku.