Tiskové zprávy

4. čtvrtletí - 2019

Varšava, 10. října – Mezinárodní síť autocenter AAA AUTO chce do konce příštího roku téměř zdvojnásobit svou přítomnost v Polsku a dosáhnout ročního prodeje 25 000 vozů oproti plánovaným zhruba 15 000 v letošním roce. Polsko tak překoná v prodejích síť AAA AUTO na Slovensku a v počtu poboček se téměř vyrovná České republice, kde společnost před 27 lety vznikla.

Praha 9. října 2019 – V interiéru běžně používaného osobního auta je množství bakterií a mikrobů, které mohou velmi nepříznivě ovlivnit zdraví posádky. Velká část se tam dostane na podrážkách bot, část si tam přineseme neumytýma rukama a další část si tam sami vypěstujeme tím, že v autě konzumujeme rozličná jídla a nápoje. Drobky, zbytky potravin a rozlité nápoje vytváří doslova živnou půdu pro bakterie a různé druhy plísní. Nesmíme zapomínat ani na to, že stav a čistota auta výrazně ovlivňují i cenu při jeho dalším prodeji.

Praha, 3. října 2019 – Stejně jako v roce 1988 Škoda Favorit a v roce 1994 Škoda Felicia, znamenal nástup vozu Škoda Fabia v České republice revoluci. Ostré rysy karoserie, kvalitnější motory a moderní technologie zájemce o malý tuzemský hatchback doslova uchvátil. Škoda Fabia jako rodinný osobní automobil byl oficiálně představen na autosalonu ve Frankfurtu v roce 1999 s karoserií pětidveřového hatchbacku a už v prosinci se dostal k prvním zákazníkům.

Tým Mototechna Tým Mototechna

Dobrý den emoji, potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.


nebo volejte rovnou 800 121 111 800 121 111