Tiskové zprávy

1. čtvrtletí - 2019

Praha, 13. února 2019 – Ženy i muži mají z logiky věci různý pohled na život, v případě aut se ale stále více potkávají v názorech. Za posledních pět let se ženy přiblížily mužům v případě motorizace a i ony upřednostňují silnější motory. Muži ale častěji vybírají vozy v dieselu a více využívají komfortních prvků výbavy, ať už jde o automatickou převodovku, tempomat či vyhřívané sedačky. Ženy jsou více věrné manuální převodovce v benzínu a více hledí na bezpečnostní prvky a to, k čemu automobil potřebují. Pro rodinu volí vozy s větším zavazadlovým prostorem a isofixy, jako svobodné naopak menší. Vyplynulo to ze statistiky prodeje největšího prodejce ojetých automobilů AAA AUTO zpracované u příležitosti svátku sv. Valentýna.

Praha, 8. února 2019 – Zimní počasí s sebou nese množství nástrah. Dobré řidičské schopnosti jsou základem jízdy ve zhoršených podmínkách, ale bezpečnost a jízdní komfort výrazně ovlivňuje také výběr vhodného vozu. Síť autocenter AAA AUTO proto vybrala z různých značek, modelů, motorizací a výbav pět ojetin, které jsou vhodné i na zasněžené a namrzlé silnice. K tomu přidává doporučení, jaké provedení je to nejvhodnější.

Praha 7. února 2019 - Stabilním parterem FORTUNA:LIGY jsou i nadále značky AAA AUTO a Mototechna. Fotbalovým klubům a funkcionářům skupina za dva a půl roku spolupráce postupně půjčila již 669 aut v celkové hodnotě přes 427 milionů korun. Celkem s auty z Mototechny najela liga již téměř 5,5 milionu kilometrů.

Praha, 6. února 2019 – V prvním měsíci letošního roku bylo na trhu ojetin nabízeno 106 035 automobilů, jejichž cena se pohybovala nejčastěji okolo 139 000 Kč a 40 % z nich bylo z dovozu. Nabídka zahraničních automobilů ovlivňuje celkově stáří automobilů a jejich nájezd, které opět mírně vzrostly oproti předchozímu měsíci. Stáří inzerovaných vozů mírně vzrostlo na 9,6 roku jejich nájezd činil nejčastěji 154 506 km. Nejen s těmito daty přišlo AAA AUTO, které kontinuálně monitoruje trh ojetých automobilů po celé střední Evropě.

Unikátní službu v podobě pořízení auta přes internet spouští od února inovační laboratoř AuresLab pro prodejce zánovních vozů Mototechna. Zájemci si v pohodlí domova nebo kanceláře vyberou ojetý vůz, který může do dvou dnů stát před jejich dveřmi. AuresLab tak oslavila rok své existence dalším inovačním projektem, kvůli kterým laboratoř skupina AURES Holdings loni zakládala.

Praha 30. ledna 2018 – Legendární fotbalový útočník Antonín Panenka se stal jednou z tváří značky AAA AUTO, v jejichž autocentrech se ročně prodá na 83 000 ojetých automobilů. Panenka si převzal první ze dvou vozů, které bude užívat, a to Škoda Kodiaq. Společnost AURES Holdings takto rozšiřuje svůj komunikační koncept, ve kterém sází na známé české tváře. Značku AAA AUTO v současnosti reprezentují například herci Václava Vydra a Veronika Žilková nebo tenistka Kristýna Plíšková.

Praha, 29. ledna 2019 – Zánovních vozů na českém trhu během roku 2018 enormně přibylo. Počet inzerovaných ojetých vozů do 2 let stáří s nízkým nájezdem a vysokým stupněm výbavy se meziročně zvýšil o 21,3 %. Nejčastější průměrný nájezd klesl na 16 335 kilometrů, nejčastější průměrné stáří si uchovalo hodnotu 1,1 roku. Vyplynulo to z analýzy AAA AUTO, které kontinuálně monitoruje trh ojetých automobilů po celé střední Evropě. Analýzu provedla znovuobnovená značka Mototechna, specializující se na zánovní ojeté vozy do 2 let stáří a maximálně s 40 tisíci najetými kilometry, která patří do skupiny AAA AUTO.

Praha, 23. ledna 2019 – Pozitivní vývoj české ekonomiky výrazně ovlivnil nejen poptávku po ojetých automobilech, kdy se jen v síti autocenter AAA AUTO prodalo za loňský rok rekordních 83 tisíc automobilů, ale ovlivňuje i zvyšující se standard u ojetin. Nejvyšším tempem roste zájem o rozšířenou zimní výbavu, jako jsou vyhřívané sedačky, čelní sklo nebo volant. Mlhovky nebo klimatizace jsou již v podstatě standardem. Vyplynulo to z analýzy prodejních dat největšího prodejce ojetých automobilů AAA AUTO.

Praha, 22. ledna 2019 – Již posedmé za sebou se umístila generální ředitelka a předsedkyně představenstva společnosti AURES Holdings, kam patří mimo jiné i značka AAA AUTO a Mototechna, v žebříčku TOP 25 žen českého byznysu. Když před jedenadvaceti lety nastoupila do společnosti s cílem založit call-centrum, nemohla ani tušit, že díky své vytrvalosti a tvrdé práci bude stát v jejím čele a řídit 2 600 zaměstnanců na 46 pobočkách ve čtyřech zemích. Navíc s ročním prodejem 83000 aut.

Praha, 18. ledna 2019 – Letos tomu je již 70 let, co spatřila světlo světa značka Mototechna, která se zapsala do historie Československa. Novodobá Mototechna jen v loňském roce v rámci skupiny AURES Holdings, do které patří, prodala rekordních 12 000 zánovních automobilů. To je o téměř třetinu více než v roce 2017. Zároveň v posledním roce uvedla na trh další značky, jako Mototechna Classic pro prodej investičních vozů, Mototechna Drive pro střednědobý pronájem nových automobilů nebo Mototechna EcoDrive se zaměřením na prodej aut s alternativním pohonem.