Tiskové zprávy

3. čtvrtletí - 2024

Praha, 23. července 2024 – Karolína Topolová, společná generální ředitelka a předsedkyně představenstva skupiny AURES Holdings se již podruhé umístila v žebříčku nejvlivnějších šéfů Česka na české profesní síti LinkedIn. Žebříček sestavuje vždy jednou za půl roku agentura Future Sales, kde se specializují a dlouhodobě monitorují sociální síť LinkedIn, která je silným komunikačním nástrojem v pracovním světě. V první polovině roku 2024 se Karolína Topolová umístila na 36. místě a polepšila si tak meziročně o tři příčky.

Praha, 17. července 2024 – Nabídka zánovních automobilů, tedy aut s nájezdem do padesáti tisíc kilometrů, maximálně pět let starých, se zárukou od výrobce a cenou až o 40 % nižší během prvního roku provozu než v případě nových, již druhým rokem postupně roste. Český trh nabídnul za první pololetí letošního roku 45 153 těchto vozů, což je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o 11 %. Tato auta mohli zájemci pořídit nejčastěji za 659 000 korun. Vyplynulo to z analýzy trhu, kterou kontinuálně provádí skupina AURES Holdings, provozovatel mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO a Mototechna.

Praha, 11. července 2024 – Letošní dovolené jsou v plném proudu a mnoho českých rodičů míří svými vozy na nejrůznější cesty. V drtivé většině s sebou vozí i své děti. Opatrnosti není v tomto případě nikdy dost. O to pádnějším důvodem je skutečnost, že oproti školnímu roku se řidiči pohybují znatelně vyššími rychlostmi mimo město, například na dálnicích. Bezpečnost posádky je tedy na prvním místě. Ne všechny rodiny si mohou dovolit nový vůz, experti AAA AUTO však dokáží poradit i při výběru co nejdostupnějšího a zároveň nejbezpečnějšího auta.

Praha, 9. července 2024 – S nastupující letní sezónou se v Česku tradičně zvyšuje zájem o velké rodinné vozy. V síti autocenter AAA AUTO a Mototechna, které provozuje skupina AURES Holdings, se prodeje kombi, SUV, MPV nebo vícemístných dodávek vyšplhaly už na 61 %. U těchto větších rodinných aut tvoří 11 % prodejů Škoda Octavia kombi. Nadpoloviční většina je v dieselu, 38 % má automatickou převodovku, čtvrtina náhon na všechna čtyři kola.

Praha, 2. července 2024 – Skupina AURES Holdings, provozovatel autocenter AAA AUTO a Mototechna, kontinuálně sleduje inzertní nabídku na všech pěti trzích, kde působí, již více než deset let a neustále vylepšuje analytické nástroje pro zpracovávání dat. Díky této analýze dokáže přinášet relevantní obraz nabídky ojetých automobilů na trhu. Již začátkem roku dosáhly ceny ojetých aut v Česku svého maxima a postupně klesají. V červnu se cena dostala už na 189 000 korun, což je pokles oproti lednu o 26 tisíc. Klesá cena i nejoblíbenějších Škodovek, jako je Čechy nejoblíbenější Octavia nebo elektrický Enyaq.

Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.